První info o The sims 3

3. srpna 2008 v 22:36 | Simsterka |  The sims 3 Informace
  • -Simíci mohou konečně navštěvovat sousedy,ale mohou se projít třeba po celém sousedství
  • -Upravovat sousedství již nebude taková dřina,nýní bude vše jinak!
  • -Simíci mohou konečně žertovat!
  • -Nové programy na editaci objektů
Budou nahrazeny ukazatele potřeb jako je potřeba na WC, hygiena, hlad atd. zcela novým, propracovanějším indikátorem. Ten bude obsahovat pouze něco ve smyslu "Radost a Stres". No nevím, jestli to hru spíše neochudí, ale musíme dát za pravdu, že ve hře šlo často jenom o to "jít na záchod, vykoupat se, najíst se, spát a to pořád dokola". S novým indikátorem můžeme zřejmě počítat se zcela novou dolní ovládací lištou.Budete mít plnou kontrolu nad objekty, nemyslím tím třeba stavění židlí a stolů, ale třeba uklízení po vašich nečistotných Simech. Budete moct třeba během hry vzít noviny a vyhodit je do popelnice nebo knihu vrátit do knihovny. - Když budete v TS3 provádět rozhovor s jiným Simem, budete moci měnit tón od jemného po naštvaný. Když budete také hovořit a uprostřed dialog ukončíte, ostatní si o vás mohou myslet, že jste blázen. Toto do hry přidává ještě mnohem více zábavnosti a realističnosti.Dále podle toho co jsem četl, nastane ve hře velká změna v oblasti kariéry. Dokonce má snad dojít ke zmizení pracovního auta z důvodů chyb, které nastávaly v TS2. Mezi možnosti bude patřit i nastavení, kolik hodin bude Simík trávit v práci a jakou bude mít šanci na povýšení. O změně v mechanice, vaření, kreativitě, logice a dalších dovedností nic psáno nebylo, ale nějaká změna v tom určitě nastane.Simové budou jedineční. Každý obraz, který Sim namaluje bude jiný, Simíci také budou muset sportovat jinak by se mohlo stát, že budou opravdu tlustí (tím myslím dvojnásobně tlustší než v TS2) nebo opravdu vychrtlí. Děti budou dědit nejen podobu, ale také povahové rysy. Když Simík bude mít např. hlad, objeví se tabulka s jednoduchým odkazem "Nakrmit". Je celkem jasné, že TS3 bude jednou z těch nejočekávanějších a tím pádem i nejprodávanější hrou roku 2008/2009 a přinese ještě asi milion vylepšení podobným těmto.
  • The sims 3 vypadá velmi slibně, takže se máme určite na co těšit.
  • Sims 3 co se týká grafiky vydádá dost dobře !!!! Co se týče ovládání také , ale na těch simící mohli ješte zapracovat !! Co si myslíte vy o simící ???
  • Nechci kritizovat mají to moc pěkné , ale víc se mi líbí simíci z The sims 2
  • Takže v celém článku pár informací o sims 3 !!!!

  • Svobodny pohyb sousedstvim, zadne nacitani, jen priblizite kameru na pozadovany dum.
  • Moznost umistovat libovolne objekty - tzn. 360 stupnova rotace, umisteni mimo grid (ctercovou mrizku)
  • Potreby zredukovany na 5 - hygiena, zabava, spanek a hlad.
  • HW naroky nebudou prilis vysoke, tvurci se snazi hru udelat pristupnou co nejvetsimu mnozstvi hracu.
  • Velikost sousedstvi je limitovana, sousedstvi zatim nema nazev a zatim nebylo zodpovezeno, zda bude mozne tvorit sousedstvi vlastni.
  • Budou boty a rukavice, dokonce i puncochy.

VÍCE O HŘE THE SIMS 3

V The Sims 3 můžete své báječné Simíky pustit do otevřeného, životem pulsujícího světa, který začíná hned za jejich dveřmi! Absence limitů v The Sims 3 před vámi otevře nekonečné možnosti a připraví vám nečekané chvíle příjemných i nepříjemných překvapení.
Nové, úhledné a živé sousedství - vaši Simíci volně objevují své okolí plné života.
Vaši Simíci se mohou volně procházet svou čtvrtí, navštěvovat sousedy a zkoumat okolní svět. Mohou si rovněž vyrazit s přáteli centra města, seznámit se s někým novým v parku nebo potkat na ulici kolegu z práce. Budou-li Simíci ve správný čas na správném místě, kdo ví, co se může stát?!
Nový editor Create A Sim - vytvořte si jakéhokoliv Simíka, jaký vás jen napadne.
Nový, jednoduše ovladatelný designérský nástroj vám umožní provádět nekonečné vlastní úpravy vašich skvělých a veskrze originálních Simíků. Tvarujte jejich postavy od hubených, přes plnoštíhlé až po svalnaté a vše, co je mezi tím! Zvolte také vzhled tváře, přesný odstín pleti, barvu vlasů, barvu a tvar očí, vyberte oblečení i doplňky.
Nové realistické osobnosti - každý Simík je nyní skutečně jedinečnou osobností s charakteristickými vlastnostmi.
Vytvořte si Simíky s charakteristickým vystupováním. Volit můžete z desítek povahových rysů a zajímavě je kombinovat. Vámi vybrané vlastnosti - statečnost, umělecký talent, samotářství, puntičkářství, kleptománie, stihomam, neohrabanost, romantika a mnoho, mnoho dalších - zformují osobnosti Simíků a způsoby jejich chování vůči ostatním. Simíci se tak mohou povznést nad své běžné každodenní potřeby. Jsou nyní úplnými osobnostmi s jedinečnou povahou.
Nové neomezené možnosti úprav - můžete upravit cokoliv jen ke svému obrazu.
Postavte si dům vašich snů nebo navrhněte domov s velkým D. Volně si upravte podlahy, kytky v zahradě, košile, pohovky, tapety nebo rolety, zkrátka co vás napadne. Měnit barvy a vzory je snadné a zábavné a možnosti úprav jsou nekonečné. Nebaví vás stavět? Čtvrť vašich Simíkům můžete rovněž zaplnit již vytvořenými budovami a vybavením. Kteří ze Simíků budou bydlet v honosných vilách, studentských privátech, okouzlujících domech snů či prostých chatkách?
•Živoucí městečko
Doposud byl herní svět poměrně striktně dělen na jednotlivé pozemkové parcely. Pokud jste si chtěli vyrazit třeba na nákup nebo do restaurace, museli jste přetrpět zdlouhavé načítání. Tím pádem tyto veřejné prostory nebyly příliš využívány. S příchodem třetího dílu by se právě tohle mělo radikálně změnit. Současný systém hlavního sousedství s přidruženými datadiskovými podsousedstvími nahradí jedno centrální živoucí městečko Pleasant Valley. Nejen, že bude plné života, ale hlavně bude zcela svobodné a plné nových možností.

"Simové mohou chodit po okolí, ulicemi, jet autem do centra, procházet se parkem a prozkoumávat celé sousedství bez načítacích obrazovek. Kamkoliv vyrazíte ve svém městě, uvidíte ostatní obyvatele… kdykoliv a kdekoliv budete mít šanci s nimi komunikovat. Pro mě, jako hráče, je to úžasná inovace, protože nyní mohu vidět co zrovna dělají moji sousedé a mohu s nimi interagovat," říká producent Ben Bell.

Docela podstatný je také fakt, že kromě naprosté volnosti pohybu se dočkáme opravdu živoucího světa. Při výletech po okolí budete potkávat ostatní obyvatele, jezdící auta na ulicích a také okny uvidíte co se zrovna děje u sousedů. To vše v reálném čase! Hraním tedy budete přímo ovlivňovat dění v sousedství a vaše činy budou mít přímý dopad na ostatní obyvatele. To zní opravdu skvěle, ostatně právě otevřený herní svět bude zřejmě tím největším lákadlem třetího dílu. Představte si různé situace jako třeba - když uděláte něco trapného v místě, které náhodou navštívil váš šéf. Nebo možnost přivydělávat si v parku hraním na hudební nástroj. Podobných příležitostí bude celá řada a budou zpracovány mechanizmem podobným questům, známým z RPGček.

I v tomto otevřeném světě nastanou situace, kdy nebudete moci svého svěřence přímo ovládat. Těmto typům budov vývojáři říkají "rabbits hole", tedy jakési černé díry, kde Simík zmizí dovnitř bez toho, aniž byste jej následovali. Za všechny jmenujme zaměstnání. Navštívíte-li sídlo své zaměstnávající společnosti, tak ztratíte kontrolu nad ovládáním. To prý jednoduše z toho důvodu, že hraní by v této fázi bylo až příliš nudné.

Druhým typem budov jsou veřejná místa - plná lidí a života. Příkladem jmenujme parky, kavárny či bazén. Navštívit budete moci také ostatní rodiny, za předpokladu, že vás pozvou dále. Nové pojetí jednotného sousedství otvírá velký prostor pro případné datadisky. Rod Humble dokonce přiznal, že určitě přijdou... nicméně při vývoji se tím nezabývají a snaží v první řadě zdárně dokončit vývoj základní hry. My si o tom můžeme myslet své :)

•Inovovaný herní systém
Pěkně to vystihl Rob Humble (mimochodem dříve dělal na EverQuestu) ve svých dvou nařízeních směrem k Sims 3 týmu "Zaprvé: nebude to ono, když nebudu moct přejít silnici a vidět hrající si děti svých sousedů. A zadruhé: už žádné křeččí klece". Otevřený svět jsme již rozebírali. Druhá Robova idea směřovala zejména k nutnosti zjednodušení systému každodenního života simů. Určitě dobře znáte nekonečný každodenní rituál neustálého uspokojování základních potřeb.


V Sims 3 by již neměly hlavní roli hrát jen a pouze zmiňované potřeby, ale také zbrusu nový systém nálad. Důsledkem toho dojde ke zredukování současných osmi základních potřeb na tři + ukazatel "stress vs. zábava". O neméně důležitou emocionální složku se pak postará právě zmíněný nový systém. Veškeré okolní podněty totiž budou vašeho Simíka nějakým způsobem ovlivňovat. Například deštivé počasí, smrt blízkého příbuzného apod. Některé nepříjemné události ovlivní vaši postavičku třeba na celý týden, jiné odbouráte téměř hned.

Asi nebudete příliš překvapeni, že umělá inteligence, pohyby a mimika doznají řádného vylepšení. Zajímavější bude uvést si některé konkrétní projevy a důsledky těchto frází. Simové by měli mít povědomí o tom, co je vhodné a co naopak nevhodné - například, že při návštěvě se nesluší sedat na cizí postel. Zároveň jejich chování bude zásadně ovlivňovat jejich charakter (viz. dále). Třeba takový Sim nesnášející TV se jen velmi těžko snese v jedné místnosti s televizním povalečem.

Zřejmě nepřekvapí ani vlastnost Sny a sliby (Dreams and Promises) nahrazující aspiraci a obavy. V podstatě půjde o identickou obdobu s tím rozdílem, že zatímco dříve byly "cíle" generovány pouze na základě zvolené aspirace, tak nyní se budou utvářet průběžně během hraní (v závislosti na situacích). Například potkáte na ulici sličnou dívku a vaše postava zatouží po seznámení.

•World of Simscraft?
Možná vás při čtení předchozích odstavců napadlo, že by nebylo špatné hrát v jednom světě s ostatními hráči. Tak toho se určitě minimálně v základní hře nedočkáme. Nový díl bude opět zaměřen čistě na hru jednoho hráče. Nicméně, těšit se prý můžeme na RPG prvky ovlivňující vývoj našich digitálních svěřenců. "Přidali jsme mechanizmus podobný buffům z World of Warcraft," upozorňuje hlavní designer Matt Brown. Tedy mechanizmus questů ve stylu MMORPG, za jejichž úspěšné plnění budete odměňováni různými pozitivními bonusy.


Asi nemusím připomínat, že ohromný důraz bude kladen na komunitu. Právě komunita (4 miliony aktivních účtů na Sims exChange) je hlavním důvodem úspěchu celé série. Každý kdo pronikne hlouběji do světa simíků zatouží po nových objektech. To si tvůrci dobře uvědomují a tak tomuto aspektu věnují velkou pozornost. Bude tedy nejen možné editovat přímo ve hře nač jen pomyslíte, ale usnadněno bude také samotné sdílení uživatelského obsahu. Lze předpokládat podobný systém jaký chystá Will Wright ve svém Spore - nicméně rozhodně prý bez multiplayeru. Málem bych zapoměl zmínit poměrně podstatnou věc související se zmiňovaným pojetím tíhnoucím k RPG hrám - čekají na nás nejen úkoly ve formě questů, ale také inventář. Aneb co je doma to se počítá. Seženete si, dejme tomu třeba, ingredience pro jedinečné jídlo.

•Formujeme osobnost

"Druhým aspektem The Sims 3, který mě vždy ohromí, je náš kompletně přepracovaný a realistický editor tvorby simů. V Sims 3 máte opravdu mnoho svobody v tvorbě simů. Je to snadné a velice zábavné," říká o předělaném CAS editoru a přidružených okolnostech Ben Bell. Už jsem zmiňoval, že ledacos bude zase o kus dotaženo k dokonalosti a to nejen po stránce vizuální. Dokonalejší zaoblené tváře s procítěným výrazem tak nebudou jedinou proměnou v procesu vzniku Simů.


Přepracován bude například přístup k "tvorbě osobnosti". Zatímco v Sims 2 se přiřazovaly body k jednotlivým charakteristikám, což nemělo na hru téměř žádný dopad, tak tentokrát vdechnete svým digitálním postavičkám duši prostřednictvím tzv. rysů (Trails). Jednoduše jim přiřadíte pětici určitých nálepek s termínem, který nejvíce vystihne jejich charakter. K dispozici bude údajne kolem 80 štítků. Některé se budou vzájemně vylučovat. Je dost nepravděpodobné, aby dábelský Simík byl zároveň učiněným svatouškem.

Očekávat můžete nejen všelijaké osobnostní vlastnosti (hravý, vtipný, charismatický, dětský, přátelský, výřečný, plachý...), ale také nálepky jako třeba Milovník pizzy, Denní spáč, Workoholik či Vegan. Naopak v souvislosti s fyzickými propozicemi bude nově možné nastavit tloušťku, výšku a muskulaturu. Nebude tedy ojedinělím jevem, když narazíte na pořádně tlustého jedince nebo pořádně vychrtlého svalovce.
Omlouvám se za chyby! Ahoj Terka
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.